Vi er i ferd med å bytte løsning for medlemshåndtering, og går over til Idrettens Medlemssystem (IMS), som er NIFs egen løsning.
Hva betyr dette for deg?
Har du allerede profil i NIF sine systemer (Min Idrett), og alt er i orden der, vil du motta en mail hvor det står: Din profil er opprettet. Du kan logge inn med samme brukernavn og passord som i Min Idrett.
Har du ikke profil fra før i Min Idrett, eller noen opplysninger mangler, vil du få varsel på e-post om at du må gå inn og verifisere data og legge til det som mangler. Dette må gjøres innen 24 timer.
08.00 - 19.00 mandag til torsdag
08.00 - 15.30 fredag
Telefon: 21 02 90 90
E-post: support@idrettsforbundet.no
Hva betyr dette for deg?
Har du allerede profil i NIF sine systemer (Min Idrett), og alt er i orden der, vil du motta en mail hvor det står: Din profil er opprettet. Du kan logge inn med samme brukernavn og passord som i Min Idrett.
Har du ikke profil fra før i Min Idrett, eller noen opplysninger mangler, vil du få varsel på e-post om at du må gå inn og verifisere data og legge til det som mangler. Dette må gjøres innen 24 timer.
- Kort tid etter du har foretatt verifisering, vil du få en ny mail hvor du oppretter brukernavn og passord. Det følger med beskrivelse.
- Hvorfor du må verifisere medlemskapet kan du lese om her: Idrettens ID
08.00 - 19.00 mandag til torsdag
08.00 - 15.30 fredag
Telefon: 21 02 90 90
E-post: support@idrettsforbundet.no